maanantai 22. maaliskuuta 2010

Tästä on nähty paljon unia

Siinä se vihdoinkin on,
minun uusi paras kaveri!

Sain saumurin lainaan mieheni siskolta,
jonka kaapissa se oli ehtinyt kerätä jo paljon pölyä.

Minä lupaan pitää siitä hyvää huolta
ja varjella sitä kaikelta pahalta.
Ja se lupaa auttaa minua toteuttamaan unelmiani
ja ompelemaan paljon paljon paljon lisää uusia juttuja.

Olen myyty tyttö.

(Olemme tänään jo tutustuneet toisiimme haaremihousujen muodossa,
ja kauniisti hän tuntuu kehräävän)



Kangaslaatikossakin odottaa vaikka minkälaisia kevätkankaita,
joista ajattelin surrutella huolettomia hellemekkoja.





Vuorokaudessa tuntuu taas olevan liian vähän tunteja.

Ja minun pääni tulvii yli kaikista uusista suunitelmista ja ajatuksistani.

Tyttö yli laidan!
Ohoi ja kuppi kahvia.

1 kommentti:

  1. oi, minäkin haluan. yritin itsekin lainata kaverin saumuria, mutta koko juttu kaatui jo siihen, etten osannut laittaa edes lankoja koneeseen. kateeksi kyllä käy!

    VastaaPoista

miljoona unelmaa