torstai 11. maaliskuuta 2010

Aamukissoja ja kameran eläköityminen

Kamerani sanoo Rits Räts Poks Poks,
eikä se kuulosta hyvälle.

Se on sanonut itsensä totaalisesti irti.

Enkä minä tiedä,
mitä tekisin sille.

Ompelukoneeni sen sijaan on hyrrännyt tasaiseen tahtiin.
Mallinukkeni päälle alkaa valmistua Minni Hiiri -pallotakkia,
sohvatyynymme ovat saaneet uusia,
karunkauniita koristetyynynpäälisiä.
Kangaskaupasta olen raahannut kotiin kasan erilaisia euron kankaita,
joista alan ommella kesämekkosia.

Toisinaan tuntuu,
että päivässä on liian vähän tunteja käytettävänä,
kun kaikki pitäisi saada valmiiksi Nyt Heti Nyt Välittömästi ja Tänään.
Kiitos.

(Ja minä saan ehkä saumurin itselleni lainaan!)



Kaikki kolme aamuista karvakasaa.




Niitä ainoita kuvia,
joita löysin kamerastani lauantain keikalta
ja päivästä sen jälkeen.




Löysin viimeinkin SPR:n kirpputorilta seilorimekon!
Se odottaa myöskin ompelupöydälläni ronskia muokkaamista.

Ui jui,
Minä olen jo ihan Kevät!

2 kommenttia:

  1. Heei, epistä! Miksen mä löydä SPR:ltä mitään semmoista mitä oon kaivannut? Mulla ois vieläpä suhteita, anopin tuttu on siellä töissä ja saisin alea :D Tykkään Rauman kirppiksistä kyllä<3 Ja joo, KEVÄT! hii<3

    VastaaPoista
  2. Hii, totean aina sen jälkeen, kun olen käynyt SPR:n kirppiksellä, että PITÄISI käydä siellä useammin. SPR on mahtava fiilistelypaikka, jos haluaa löytää jotain vanhaa ja jotain kamalan ihanaa mekkohärpäkettä (tai vaikka jonkun hirvittävän mummoyömekon, jossa nukkuu parhaimmat unet ikinä :)

    Torin Kymppi on kyllä Raumalla mun ehdoton suosikki, SPR tulee sitten hyvänä kakkosena :>

    VastaaPoista

miljoona unelmaa