maanantai 29. maaliskuuta 2010

Omituisten mielitekojen päivä

Olen kokenut tänään suurta tietoteknillistä vääryyttä.

Minä en tykkää surisevista sähkölaitteista,
johdoilla tahi ilman.
Sellaisista joissa on moottori hyrisemässä,
aivot raksuttamassa ja monta näppäintä tai säädintä.

Minä en pysy kaiken sen perässä.

Enkä edes oikeastaan halua pysyä.
(Antakaa minulle VHS-soitin ja puuhella!)



Ja näköjään juuri nyt,
klo: 01.04,
kun kuvani suostuisivat vihdoin latautumaan koneelle,
en minä jaksa lämäyttää sivulle muuta kuin päivän täydellisen mielitekoni:

Kuivatulla ruisleivällä omenaa ja suolakurkkua.
(Myös ruisleivän päällä koitettu kiiwi ylittää kaikki nirsouteni rajat;
olen ylpeä itsestäni)

Hyvä leipä tekee onnelliseksi.
Hyvällä omenalla.

(Ja teknologiavitutuksesta ei enää tietoakaan!)

Kannatan kokeilua seuraavalla aamupalalla
<3


2 kommenttia:

  1. Yrps! :D
    Hah,ihmsillä tuppaa olemaan taipumuksia kerätä leivälle vaikka mitä.Mulle jo juusto on HC.

    VastaaPoista
  2. Mutta juusto onkin aika HC, tulee rikkaan naisen olo, kun siivuttaa sitä leivälle :D Näin kun on rahat ja aromisuola loppu sitä alkaa kummasti käyttää mielikuvitustaan ja loppua jääkaappia löytääkseen jotain leivänpäälisiä...

    VastaaPoista

miljoona unelmaa