tiistai 4. elokuuta 2009

Tällä viikolla minä...

Tällä viikolla olen...


Rakastanut itseäni käymällä kirpputorilla...

Ja löytänyt sieltä pitkän mustan hameen,
jonka helmaa lyhentämällä saan siitä oivan minihamosen
ja loppukankaasta vielä jotain muuta kivaa.

(Hintaa 1,50 e)




Olen myös yllättänyt itseni ostamalla samalta reissulta itselleni
keltaisen vekkihameen...

(Siinä oli vain jotain järkyttävän koukuttavaa,
vaikka eihän se ole minun väri,
ei ollenkaan.

Hintaa 3,00 e)




Olen saanut ison hiippapipon joululahjaksi keskellä kesää...

Ja kortissa luki: "Ikuista Joulua!"




Olen pyörinyt inspiraation ja kangaspulan kourissa selatessani vanhoja käsityölehtiä...






Olen rakastanut kissaemon lailla tulevaa kisumisuamme Suukkoa...

(Ihan pian me haemme sen kotiin!)




Olen rakastanut miestäni ja koko maailmaa,
jotta saisin ottaa koko tuon syntyneen pentuen ja emonkin meille kotiin...

(Minä oikeasti haluaisin)




Olen vahtinut, kastellut ja hoivannut keittiössä kasvavia paprikan taimia...




Ja hyppinyt riemusta pitkin seiniä,
kun ensimmäinen paprika pulpsahti viimein esiin...




Olen penkonut miehen kanssa aarteita mökkireissulla
ja tuonut kotiin rakastettaviksi nämä haalenneet, ihastuttavat kirsikkakahvikupit...




...Olen myös poimunut mustikoita sormet sinisiksi...

...Pessyt silmät kiinni ja kädet ristissä kenkiä pesukoneessa...

...Löytänyt vanhat muumilakanat raivoisan etsinnän tuloksena...

...Ihastunut Audrey Hepburniin...

...Itkenyt Greyn Anatomiaa ja Satakunnan Kansan kuolinilmoituksia...

...Harrastanut imurointia, vaikka on vannoutunut rikkalapion käyttäjä...

...Luvannut lähteä mattopyykille...

...Huomannut sen tosiasian, että mökkileivät maistuvat miljoona kertaa paremmille kuin tavallisesti...

...Suoltanut sisäänsä tuhottoman paljon lisäaineita ja nikotiinia...
(Uskon silti eläväni vanhaksi ja säilyväni Naisnerona)

...Ja ollut hyvin hyvin hyvin onnellinen tyttö.


2 kommenttia:

miljoona unelmaa