lauantai 15. elokuuta 2009

Rusettileikkejä

Olen taas jäänyt kotiin Keikkaleskeksi viettämään laatuaikaa kissojen
ja itseni kanssa.

Olen hurjistellut ompelukoneella
ja ravinnut mieltäni äärimmäisen pitkällä ja ihanalla aamuhetkellä
kahvin, hapankorppujen ja sanomalehden äärellä.

Olen käynyt kirpputorilla ja kukkakaupassa,
törmännyt tuttuihin
ja vaihanut kuulumisia.

Olen saanut keittää lisää kahvia eräälle ihanalle vieraalle,
joka tuli hetkeksi minua viihdyttämään.
(Ja toi marjoja meille tullessaan)


Olen ollut ihan Rusetissa.



Rusetti rintaan,
TIKS lukkoon,
avaimet taivaaseen ja
taivaankansi kiinni.

PAM!

(Rusetti: Kirpputoriostos Turusta
Musta korsettitoppi: H&M)


PS...

Kirpputorilta haalin mukaani
tämän ihanan punaisen Vilan takin.
Siitä tosin puuttuvat kaikki napit,
mutta ompelen siihen itse uudet tilalle.
Hintaa oli 1,5o euroa,
joten ei puuttuvat napitkaan jääneet harmittamaan,
vaan takki lähti sovituksen kautta meille asustamaan.



Myös nämä mustat korkokengät lähtivät mukaani.


1 kommentti:

miljoona unelmaa