tiistai 18. elokuuta 2009

Sirkus saapui kaupunkiin!

Sirkus Finlandia saapui hevosineen, merileijonineen
ja klovneineen kaupunkiin.

Ja meitä lapsetti niin.

Eikä yhtään kaduttanut pistää kihlajaislahjarahoja A-katsomon lippuihin,
olihan kyseessä sentään "Maailman Suurin Suomalainen Sirkus".



Minä rakastuin kissanaiseen kissoineen,
mies tulitaiteilija Antti Sunialaan.

Merileijonat ihastuttivat ja hellyyttivät,
popcornit tuoksuivat liian hyviltä
ja nauraa sai äänensä käheäksi.

(Muutamat räpsityt kuvat sirkusalueelta eivät ole parasta laatua,
pahoittelen minäkin)



Se oli niin lapsuus ja sirkus:

Takki: Uusi löytö kirpparilta
Huivi: Hyvin vanha löytö kirpparilta
(en varmaan luovu siitä koskaan, ellei mieheni heitä sitä salaa roskiin)
Vekkihame: Uusi kirpputorilöytö sekin ja ensimmäistä kertaa päällä

(Olinpas minä kirpputoriaiheinen)



Tänään kuvattuna vielä paremmin eiliset saapikkaat.
(Kuvastaa myöskin hyvin tämän päivän hieman tärähtänyttä olotilaa.)

(Voi sade ja kylmyys)



Kiilakorkosaappaat: Halens
Lilat housut lainattu mieheltä (H&M)
Killutinvyö: Kirpputori

2 kommenttia:

  1. Voih, minä kaipaan kanssa kauhiasti sirkukseen! Pyörähtivätpä nuo tuossa ihan lähikentälläkin, mutta minulla ei anna moraali periksi, kun niitä eläimiä siellä kuitenkin on... Täytynee perustaa vapaaehtoisvoimin vintage-hengessä joku kiertelevä sideshow, niin on vegaaneillekin jotakin! :)

    VastaaPoista
  2. Siinä on ajatusta kerrassaan, minä olisin tuollaisessa ainakin niin mukana <;

    VastaaPoista

miljoona unelmaa