perjantai 23. lokakuuta 2009

Mekkoja (ja kenkiä) ei voi koskaan olla liikaa

Olen aika tyttö,
koska...

Olen tänään käynyt verikokeissa.
Tosin miehen käteä puristaen
ja unohtaen hengittää,
joka johti lievään pahoinvointiin myöhemmin.

Palkitsin itseni, reippauteni ja nestehukan kourissa kärsivän kehoni
ostamalla työmatkalla kylmää limsaa.
Oi autuutta!
(Vaikka se mies siinä taisi kaikkein reippain olla,
kun ei edes pyörtynyt minun vieressä)



Violetti pitsimekko ostettu muutama viikko sitten Seppälästä puoleen hintaan.

Roosan värinen hattaraunelmarakkausmekko eilinen löytö Hollywoodista,
3,00 euroa.



Korjattavaa ja ommeltavaa löytyisi moneksi viikoksi,
jos vain tarmoa löytyisi yhtä moneksi päiväksi:

Punainen raitakauluspaita: Kirpputori



Pientä korjausta odottava tummanpunainen mekko on löytö kirpputorilta,
josta maksoin suostuttelujen jälkeen neljä euroa.
Mekko on kuulemma kuulunut vakiokirpputorini omistajan äidille aikoinaan.
Tämän kuultuani rakastuin siihen vielä enemmän,
ja päätin,
että sen seikkailut jatkuvat minun kaapissani.

Ja minä takaan,
että ne seikkailut ovat hyviä.

Pallokuosinen kietaisumekko on uusimpia löytöjä kirpputorilta.
Yllätin itseni maksamalla siitä jopa viisi euroa,
joka on minulle yleensä liian suuri summa yksittäisestä kirpputorivaatteesta.
Mutta pallofriikahtaneena en voinut muutakaan,
enkä kyllä tuota perhoshihaista mekko-ostosta ole vielä katunut.



Olen myös...

- Saanut aikaiseksi korjata miehen äidin nahkahousut
(ja on muuten aika rouheat!)

- Hajoittanut melkein verenpainemittarin
ja vannonut,
etten enää väärinkäytä aromisuolaa ja salmiakkiautoja.

- Surrut aamulehden tilauksen loppumista.

- Syyttänyt pankkiautomaattia siitä,
että tililläni näyttää olevan 0,86 euroa rahaa.

- Jäänyt kotiin perjantai-iltana,
kun mieheni lähti rällästämään.

Oloni on ihan Möö.

2 kommenttia:

  1. Tässä lainaus eräältä asiaan perehtyneeltä ihmiseltä:
    "
    - Tuikkulyhdyt jotka on tehty esim. lastenruokapurkkeihin ovat erittäin palovaarallisia. Soitin aikaisemmin aiheen tiimoilta palotarkastajalle joka yksikantaan totesi minulle että tämä ei ole missään olosuhteissa turvallista

    - Kynttilälyhdyn ohjesuosituskoko on noin litran verran ilmatilaa. Tätä pienempiä tuikkuja myydään hyvin paljon, mutta litra on sellainen tilavuus jossa tutkitusti allaspalojen määrä vähenee

    - Monet lämpötuikut leimahtelevat ihan itsekseen jopa avoimessa tilassa poltettaessa kun olosuhteet ovat muutoin sopivat. Allaspalo syntyy höyrystyneeseen steariiniin ja sytyttää nestemäisen kynttilämassan voimakkaaseen roihuun.
    "

    VastaaPoista
  2. ohhoh, siinä on sitten sitä faktaa. ja mun lyhtyni menevät sitten koristekäyttöön varmaankin.

    kiitos vaivannäöstä <:

    VastaaPoista

miljoona unelmaa