torstai 14. lokakuuta 2010

Mustat hiukset jo vuodesta 1987

Hyvää Rinsessapäivää Minulle!

Rinsessapäivistä on pienet tytöt tehty:

Herneistä patjan alla,
ilmapalloista,
prinsessakakusta ja vaaleanpunaisesta marsipaanista,
kahdestakymmenestäkolmesta kynttilästä
ja niiden sammuttamisesta yhdellä puhalluksella,
toivomuksista,
vanhasta pullapitkosta kynttilöiden alustana,
aarrekartasta,
jossa on monta rastia
ja yhtä monta lahjaa.

Kruunusta,
joka valuu otsalle.






Autossa minä rutistan naamani kurttuun,
ja kysyn mieheltäni,
joko minulla on hirveästi ryppyjä.

Vaikkei minusta tunnu yhtään liian vanhalle
olla 23-vuotias.
Tänään se tuntuu ihastuttavalle iälle.

Minä nautin syntymäpäiväjuhlista kuin pieni lapsi
ja haen yhden siivun lisää maailman parasta,
vaaleanpunaista kakkua.

Minä olen hirveän onnellinen.

Ja minun mahani on vaaleanpunaisessa marsipaanihumalassa.

9 kommenttia:

  1. Oi, onneksi olkoon pikku prinsessa! :) Oletkin minua nuorempi, sinä keijukainen.

    VastaaPoista
  2. Ihanaa Rinsessapäivää sinulle! :)

    VastaaPoista
  3. olet i h a n i n ja onnea ♥

    VastaaPoista
  4. Jee, hyvää syntymäpäivää rinsessalle :)

    VastaaPoista
  5. Miu mau,
    kiitos kaunis kaikille ihanaisille onnitteluista.

    Kehrään ja kiitän ja hyrisen ja pyörin.

    VastaaPoista

miljoona unelmaa