keskiviikko 5. toukokuuta 2010

Maalaa mun ihoni Kulta maalilla

Näin tänään herra Harakan pikaruokalajätteiden kimpussa.

Harakat ovat kuulemma persoja kimmeltävälle.
Kultalusikoille ja timanttikoruille.

Minä kävin kuukauden tauon jälkeen kirpputorilla
ja löysin itselleni kultakengät.
Prinsessakengät.

Ja niin kimmeltää kulta minun silmissäni,
että kaksi euroa vaihtaa nopeasti taskusta omistajaa
ja kultaiset kengät sujahtavat minun laukkuuni turvaan.

Diivakengät.






P.s
Tämä tyttö sai ensimmäisen oman burleski-keikkansa,
ilman Sirkusorkesteria.

Jännittää ja hekumoi.
En malta odottaa.

Mutta odottaessa hakkaan käsipelin mustia sirkkoja uuteen korsettiini
ja kuuntelen Marilyn Monroeta koneelta.

Diamonds are a girl´s best friend.

3 kommenttia:

  1. Ihanat kengät!

    ja iik, onnea omasta keikasta. se sun oma keikka on varmaan Raumalla? :(

    VastaaPoista
  2. Oh, kerro lisää keikasta?
    Marilyn Monroe <3

    VastaaPoista
  3. Laura: Kornilla tavalla ihanat :> Ja kiitos kiitos, mä oon ihan täpinöissä täällä tosta keikasta. Rauman lähistöllä, mutta tuo on yksityiskeikka kuitenkin.

    Frida: Hah, ylempänä tulikin jo melkein kaikki mitä tiedän tässä vaiheessa. Myöhemmin varmaan kerron lisää, jahka saan uuden puvustuksen ommeltua ;> Marilyn on mulle ihan uusi tuttavuus, vaikka löytyykin meidän levyhyllystä. Mutta taisin tykästyä :>

    VastaaPoista

miljoona unelmaa