tiistai 2. marraskuuta 2010

Anna minulle pieni kuvausajatus

Koska minä olen vaikutuksille altis lapsi,
niin minäkin haluan katsoa,
onko jollain minulle uusia kuvausideoita.

Vaikutuksen kiitoksen annan Lauralle,
The pope´s egg hat -blogin ihanaiselle kirjoittajalle,
jolta kävin tämän haasteen näpsäisemässä.



Kiitos kaunis:
Raapusta pieni idea minulle,
pieni,
pitkien ja hiljaisten iltojen kuvausajatus.

Ja koska ei Laurakaan haastanut ketään,
en aio minäkään.

Ihan vain jotta kaikki vaikutuksille alttiit olevat ihmiset
voisivat kopioida tämän halutessaan itselleen.




7 kommenttia:

  1. -Tänne hakeudun kun surettaa
    -Täällä juhlitaan parhaat juhlat

    En keksinyt kuin kaksi!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kahdestakin, jänskätin jo, ettei tule yhtään ainoaa :>

    VastaaPoista
  3. kauneimmat kenkäsi,
    vanhin vaate jonka omistat,
    jääkaappisi sisältö

    VastaaPoista
  4. minä haluan nähdä kymmenen viisaria.

    kiva jos pidit juslinista. ilo olo.
    mietin sitä puhelua. olisi ollut tyylikkäämpää vain lähettää se posti. vaan mitäpä minä tyylikkyydestä tajuan.

    annan hataran hattarapään haahuilla vielä hetken (sitten punotaan sellaisia juonia että lyövät tyylipuhtaudellaan ällikkää)

    ja

    ja

    ja

    pus.
    snää oles herkku ja rakkain.

    s

    VastaaPoista
  5. lapsuuden joku piirustus, runo tms.

    mekoista lemppareimmat

    joku itse tehty vaate joka on rakkain tai josta olet ylpein

    lempiruoka

    "kallein aarteesi" esim. semmonen mitä ilman et lähtis talosta jos se syttyy tuleen :D

    tietokoneen taustakuva

    VastaaPoista
  6. Tärkein nurkka pihassasi ja kodissasi. (: en keksi enempää...

    Menninkäinen~

    VastaaPoista
  7. Kiitos kaikille ehdotuksia pistäneille - toteutus tulee jonakin hiljaisena marraskuun iltana.

    ps. Sanni, kymmentä viisaria en ehkä voi antaa, aikaan sitoutunut maailma ei salli minun hyppiä silmille viisareitteni kanssa. Täytyisi lähteä Tylypahkaan sellaista rakentamaan...

    VastaaPoista

miljoona unelmaa