keskiviikko 17. helmikuuta 2010

Sirkusorkesteri Seurahuoneella

Tänään lähtö Sirkusorkesterin keikalle
Huittisten Seurahuoneelle.

Mieli virkeänä
ja irtoripset hukassa.


Nenäontelot ovat vielä tänäänkin nokiset
eilisen tulennielennän jälkeen.

Ompelukone on surruttanut viimepäivät läpeensä;
iltaisella keikalla tullaan jo näkemään tekemiäni vaatteita.
(Kultaisia vetoketjuja ja valkoista satiinia)

Olen aina sanonut,
että silitän mielelläni kaikki mieheni vaatteet,
mutta kauluspaitoihin en koske.
Ne jätetään silittämättä.
Tänään olen silittänyt bändin poikien kauluspaitoja.
Niihin jäi kyllä ryppyjä.
Ja kissankarvoja.

Banaanijugurtti maistuu Krapulalle.
Vieläkin,
vuosia sitten tapahtuneen banaanijugurttiyliannostuksen jälkeen.

Tulennielentäkepit kainaloon
ja huulipunaa huuliin.
Etutukka täytyy vielä leikata,
nips naps.

Ja illalla hukutaan hekumaan.

4 kommenttia:

  1. en ole kuullutkaan tuommoisesta poppoosta, mutta tuntosarvet kasvoi heti otsaan heilumaan. Sirkusorkesteri? That's gotta be my thing!
    Kiitos vinkistä. :)

    VastaaPoista
  2. Hah :> Lisää infoa löytyy kotisivuilta www.sirkusorkesteri.fi ja facebookista. Tutustumisen arvoinen juttu, jos nyt saan kehaista meitä :D

    VastaaPoista
  3. No voi nenä, nyt mä hoksasin vasta että sinähän se itse keikistelet kyseisessä orkesterissa! :DD Hieno juttu, ja kyllä: rakastuin<3 Tulkaa pian Turkuun. :)

    VastaaPoista
  4. Oi voi :D Minähän se siinä olen (vaikken aina itsekään mainaa uskoa)
    Kyllä myö tullaan, jahka vaan saadaan sieltä keikkaa ;> ja kiva kuulla, että tykästyit. Minä olen ainakin ihan hulluna tähän puuhaan.

    VastaaPoista

miljoona unelmaa