torstai 25. helmikuuta 2010

Ettei paha mies meitä paista ja keitä

Kuvissa näytän juuri niin väsyneeltä,
kuin juuri sohvalta päiväuniltaan heränneenä.

Näin hassuja unia
ja nukuin suu auki.

Ne sanovat,
että lapsilla on vain hellyyttävää nukkua suu aukinaisena,
mutta aikuisilla se on lähinnä vastenmielistä.

Minä en toisaalta ole koskaan mieltänyt itseäni aikuiseksi.
Vielä.



Lateksirusetti pääsi valkoiseen kauluspaitaan.
Tykkäsin sen yhdistelmästä.

Jos vastapainoksi kieputtaisin vielä helminauhoja tukkaani.

Lateksirusetti: Omaa tekoa.
Kauluspaita: Kirpputori



Tavallisesta kankaasta ommeltu musta rusetti
ja Minni Hiiri -efekti.

Alan huolestua tähän rusettimaniaani.
En kai minäkin?

Minä hukutan itseni rusetteihin.

Musta rusetti: Omaa tekoa.
Pinkki pitsipaita: Omaa tekoa vuosien takaa.



-Siunaa meitä,
ettei paha mies meitä paista ja keitä-

Muistin tänään serkkuni opettaman vanhan iltarukouksen.
Silloin vielä,
kun iltaisin tavattiin rukoilla
ja minusta piti tulla isona pappi.

Ja minä hymyilin hieman,
vaikka olen totaalisen tylsistynyt ja väsynyt.

6 kommenttia:

  1. On kyllä; olen ostanut sen n. kolme vuotta sitten kirpputorilta, vaikkei se mahtunut silloin päälleni, mutta koska se oli vain sitä, mitä olen kauluspaidalta halunnut niin ostin sen varastoon (Minä muka hamstraaja...) Nyt löysin sen jostain varaston pohjalta pahvilaatikosta ja rakastuin jälleen uudestaan. Edelleenkin se on liian lyhyt, mutta vyötäröhameen kanssa menee hyvin. Piristävää käydä "shoppailemassa" omia vanhoja vaatteita varastossa; löytää kaikkea kivaa, jonka oli jo unohtanut tyystin :>

    VastaaPoista
  2. Siulla on kyllä aivan ihana tyyli! :) Tosi kauniita vaatteita ja somisteita.

    VastaaPoista
  3. sen pittää olla RAKAS JEESUS siunaa meitä ettei paha mies paista ja keitä. :>

    VastaaPoista
  4. Pyh, turhaa jeesustelua herkkuseni ;> maailma muuttuu, vuodet vierii ja minä uudistan vanhoja rukouksia. kiva nähd sinuaki tääl.

    VastaaPoista

miljoona unelmaa