keskiviikko 24. helmikuuta 2010

Pitsiin kietoutunut kissa

Hyvää Päivää,
on keskiviikko ja kiva päivä tänään.
Aamu valkeni meille klo: 11:15
ja pannussa porisi SPR:n hyväntekeväisyyskahvi.

On Hyvää Tekevä Olo.



Tervetuloa Meille.

Meillä on hieman sekaista,
mutta imuri on eteisen nurkassa,
jos muistan oikein.
Sitä voi käyttää halutessaan.

Meillä asuu vieläkin peikkoja.
Mutta minulla on jälleen se kukka hiuksissa.





Olemme tehneet prinsessasängystämme Pesän.

Avasimme ennen kiinni olleet verhot sängyn ympäriltä,
jotta verhot peittäisivät koko sängyn.

Se on meidän turvapaikka,
jossa on hyvä olla
ja jossa nähdään vain kivoja unia.





Olen ollut Pitsiintynyt.

Yritän ommella,
mutta ajoittain esiintyvät keskittymishäiriöt häiritsevät työskentelyäni.
(Sekä kissat ompelupöydällä)





Minä haluaisin pulkkamäkeen.
Hurjastella mäessä
ja laskea lujaa.

Juoda lopuksi kahvia ja syödä juustovoileipää tomaatilla ja aromisuolalla.

Mutta siellä on niin kylmä.
Minä olen vieläkin sisällä.

Eikä meillä ole edes pulkkaa.



Kello on 16:08.
Keskiviikkona.

Kissat nukkuvat
ja valtakunnassa on rauhallista.

Tietokoneen näppäimistölle tipahtelee kuivatun ruisleivän murusia.
Rousk Rousk.

1 kommentti:

  1. Mun oli vaan pakko tulla kertoon että oot ihan mieletön! Rakastan tätä sun blogia. :D Näistä postauksista tulee aina niin hyvä mieli. :>

    VastaaPoista

miljoona unelmaa