sunnuntai 8. marraskuuta 2009

Sirkusorkesterin ihmeellinen maailma

Suomen kovin Raumalainen bändi!

Käy kuuntelemassa:
http://www.myspace.com/sirkusorkesteri

tai klikkaa itsesi Facebookissa kokoonpanon faniksi.

Luvassa suomenkielistä rock-musiikkia sekä
huimaavaa sirkus- ja tulitaidetta.

Tästä kannattaa tykätä.




"Kiltit tytöt pääsee taivaaseen,
tuhmat tytöt bailaa bäkkärillä!"

***

Minun piirtämäni Sirkusorkesterin lapsoset
ovat myös vihdoin lopullisessa muodossaan.

Laukussa varjeltujen papereiden,
muutaman mustekynän,
lukemattomien viivojen ja pisteiden,
muutaman hermoromahduksen sekä
syvän itsetutkiskelun jälkeen minä voin sanoa,
että olen tyytyväinen.

Ja luojan kiitos oli esiraatikin.



Rusettityttö ja Tirehtööri.


(Minä kiitän ja kumarran,
sunnuntai-illan mainostus hoidossa;
ja tästä tulette kuulemaan vielä lisää)


3 kommenttia:

  1. ihana vilman blogi,
    ihania vilman kuvia! ♥
    ...koska taas ehtisit nähdä? :)

    VastaaPoista
  2. mulla ei oo pitkään aikaan ollut ilmapalloja.

    jep, löydyit sattumalta mutta yhidstin heti. enpä ole pitkään blogimaailmassa oikein ollu, mutta sitäki paremmi oon menestyny oman oikean elämän sotkemisessa. solmussa, sekasin ja ulosotossa. poliisit, laki, vanhemmat. ristiriitoja liikaa. ja pelottaa et selviinkö.
    enkä tiedä et mistä saisin apua ku ei riitä rahatmillään ja unilääkkeet on loppu.

    mullakin on luovuus hukassa tai ku aivot ei raksuta kun jostain syystä oon turruttanu itseni, enkä tiedä että jaksanko katsoa loppuun asti tilannekehitystä. pelkään että en jaksa.

    halaus tiistai päivällesi:>

    VastaaPoista
  3. satua: <3

    crystal: syrän, syrän, syrän sinullekin. koita jaksaa oman oikean elämän kanssa. jaksamishaleja.

    VastaaPoista

miljoona unelmaa