maanantai 16. marraskuuta 2009

Ostoslistalla: Hiuslakka

Sähköinen harakanpesä päälaella kiittää ja kuittaa.
Mars, kauppaan!

Ostoslistalla myöskin uusi ripsiväri.

(Olen elämäni aikana ostanut vain yhden ainoan ripsivärin,
kahdeksannella luokalla,
sellaisen vaaleanpunaisen putkilon.
Sen jälkeen olen tyytyväisenä vastaanottanut kaikki tuttavieni jämäripsarit.
Kelpaa minulle.

En minä osaa ostaa ripsiväriä.)



Ensin sitä yrittää olla kuin ei olisikaan.
Hetken se onnistuu.

Mutta joskus sitä vain alkaa tärähtää huomaamattaan.



Hyörii, pyörii, kierii, linkoaa.
Kunnes lyö päänsä ikkunaan
ja sekoaa lopullisesti.


Eivät kaikki linnutkaan opi lentämään.



Shortsit ja Pikkutakki: Kirpputorilta
T-paita: Omaa tekoa (Kangas: Jätti-Rätti)
Kengät: Ellos


Töissä viikon parhaat naurut ovat tuoneet
meiltä tilatut Aikuisten XL-kokoiset Kangasvaipat.

Minä olen niitä surruttanut ja suunitellut muutaman päivän
ja Tadaa!

(Tällaisen haluan itselleni yöhousuiksi;
pehmeää, pehmeää, pehmeää unta.
Mukavuudenhaluisuus huipussaan,
jos vain pokka pitäisi.)



Takamukseen laitettiin kunnolla vanua,
jotta saatiin suuren takamuksen tuntua ja pyöreää muotoa.



Kyseessä oli kuitenkin onneksi vain jokin näytelmä,
johon näitä tilattiin.

Ensimmäinen kauhukuva oli vanhainkotiin tilatuista kestovaipoista.
No,
sitä odotellessa vielä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

miljoona unelmaa