tiistai 17. elokuuta 2010

Omahyväinen Ihanuus

"Jokaisella on oikeus tuntea itsensä ihanaksi."







Minä tunsin tänään itseni ihanan pilkulliseksi
pilkkumekossani, pilkkupaidassani,
pilkkutakissani ja korkokengissäni,
joissa oli pilkulliset rusetit.

Minä olin niin pilkullinen,
että peilikuvani sai minut aamulla nauramaan.

Minä tunsin itseni ihanaksi,
kun mieheni kutitti minua kirjaston hyllyjen välissä
ja minä tukahdutin äänekkään nauruni miehen paitaan.

***

Minä säilön ihanuutta ja ihania tunteita hillopurkkiin,
jotta jokaiselle päivälle olisi ripaus ihanuutta.

Sellaisillekin päiville,
kun etuhiukset liimaantuvat likaisena otsaan
ja kahvimaito on loppu.
Ja häntäluu kipeä.

Niistäkin huolimatta,
minä olen hiukan ihana.
Joka päivä.

Ainakin pikkuisen verran.


Mikä sinusta tekee Ihanan?

(Ps. Minun mielestä minulla on ihana hymy)


5 kommenttia:

  1. minusta on hirveän ihanaa että joku tekee tällaisia merkintöjä ♥! kaikkien niitten satojen itseinhoisten blogien jälkeen tää on sun blogi on jotain todella hurmaavaa ja kaunista. Tai ois se muutenkin.

    VastaaPoista
  2. Mä en keksi mitään mikä tekis must erityisen ihanan. Mielikuvitus ehkä. Mut halusin vaan sanoo, et tää merkintä oli aivan ihana!

    VastaaPoista
  3. Aa, ihana hyvän olon postaus. Minä olen ihana, koska saan ihmiset höpöjutuilla helposti nauramaan.

    VastaaPoista
  4. Merla: Itseinhon syövereistä kun hieman raottaa kaulaansa, niin alkaakin huomata, että maailmassa on se kauniimpikin puoli, josta on miljoona asiaa vielä kertomatta :> Kiitos sanoistasi.

    Peps: Mut siin on Ihanuutta jo kerrakseen! Ja ps. sun blogi ainakin on ihana.

    Marianne: Ihana, kun kerroit :>

    VastaaPoista
  5. Musta tekee ehkä ihanan se, että saan muut ihmiset välillä huomaamaan oman ihanuutensa. :)

    Mutta sun blogilla on vähän sama vaikutus, paitsi että se tekee myös maailmasta aina vähän ihanamman.

    VastaaPoista

miljoona unelmaa