perjantai 6. elokuuta 2010

Kuumaliimapistooli, tyttö ja Ultra Bra

Kuumaliimapistoolimaniaa!

Hän sai rahaa ja kauan haaveilemansa liimapyssyn.

Nyt hän haluaa liimata kaiken eteensä tulevan;
kissat kattoon,
tuolit lattiaan,
miehen sohvaan
ja lehdet puiden oksiin talveksi.

Se on hieno.


(Kirpputorikengät saivat koristuksia liimapyssyn avustuksella)


Perjantai laahustaa minun ajatuksiini.

Lasissani on kuplia ja kaksi punaista pilliä.
Talo on tyhjä ja minun pyöräni pihalla.

Laukussa on Anna-Leena Härkönen
ja Marya Hornbacher,
jonka Elämä on kateissa.
Ja minä nauran sen katkeran karuille sivuille
ja niiden ironiselle huumorille.

Kuihtunut kasvi tuijottaa minua syyttävästi ikkunalaudalta.
Se on masentunut,
sillä on juuriensa suojana liian ruma purkki.

Minä lupaan vaihtaa sen.
Joskus.

Ultra Bra laulaa yksien tyttöjen kirjoituksista.
Ne tytöt eivät tule toimeen äitiensä kanssa.

Ja ne tytöt olivat kertoneet surullisiakin juttuja.

Päässäni helisee,
jalassani on kaksi vesikelloa
ja minun lasini on tyhjä.

Tervetuloa tähän päivään.

4 kommenttia:

  1. Ihanat noi vetoketjuhommat! Saatan nyysiä idean...

    VastaaPoista
  2. Olen seuraillut pidemmän aikaa blogiasi ja täytyy nyt kommentoida :) Sinun jutut on jotenkin ihanan runollisia, käsittelivätpä ne sitten mitä aihetta tahansa, kiitos mukavista lukuhetkistä :)
    -Rautaneito

    VastaaPoista
  3. AnnaVee: Saata vain ;> Oli se niin mahti-idea, että pakko on ihan virallisestikin antaa nyysimismyönnytys.

    Rautaneito: Kiva että nyt kommentoit, kommentteja on aina kiva lukea; käsittelivätpä ne sitten mitä aihetta tahansa :> Toivottavasti saat mukavia lukuhetkiä tulevaisuudessakin ja joskus tulet vielä jotain kommentoimaankin. Kiitos sinull ;>

    VastaaPoista
  4. Rakastan sun kirjotustyyliä <3

    VastaaPoista

miljoona unelmaa