sunnuntai 12. heinäkuuta 2009

Löytöjä pyykkinarulta!

Viikko meni,
taas yksi viikko.

Sunnuntai vaihtuu maanantaiksi sohvalla maaten,
syöden uusia perunoita ja fetasalaattia.
Videolta pyörii Helinäkeiju.
Tupakka maistuu pahalta,
mutta silti sitä on pakko polttaa.
Jalassa on miehen punaiset ruutuyöhousut
ja hiukset on letitetty kuin Peppi Pitkätossulla.

Olo on kuin kissalla.
Ja minä varmasti kehräisin väsymykseen asti tyytyväisyyttäni,
jos vain osaisin.


Viikon hiusväsäilyt:





Lähtökohtana oli haalistunut oranssi
ja lopputulos...




...oli tummanpunainen.

Sitä tavoiteltua kirkkaanpunaista vielä odotellessa.

(Huivi äidin vanha
ja musta paita H&M:n lastenosastolta)



Viikon alennuspyykkinaru:





Seppälästä kolmet pikkarit yht. 10 euroa,
pinkit röyhelöt,
ruutuiset ja seeprakuvioiset.

Näitä ei vaan koskaan voi olla liikaa.






Sukkanauhaliivit Lindex -70%,
pilkulliset ja valkoiset.





Valkoiset röyhelöunelmat Lindex -70%.




Musta pallohame Lindex n. 5 euroa
ja leppäkerttupaita Seppälästä,
jota olen himoinnut jo kauan.
Näitä oli enää kaksi kappaletta alennuksessa
ja tuo ihanuus päätyi heti ostoskassiini.

Siinä taitavatkin olla minun tämän kesän alennusmyyntiostokset.
Tyttölapsi on onnellinen
(matearilistipaska)
kun saa raahata jotain uutta jo typötäyteen kaappiinsa.

Ja jos vielä saisi yhdet kengät...

(Haaveilla saa kaikesta;
niin se minun mieskin sanoo,
että minun ammattini on olla ikuinen Haaveilija.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

miljoona unelmaa