sunnuntai 25. heinäkuuta 2010

Luovaa postia tarjolla!

Luovien ihmisten yhteisleikki;
Lupaan lähettää jotain itsetehtyä viidelle ensimmäiselle,
jotka jättävät kommentin tähän postaukseen.

Heidän tulee vuorostaan julkaista tämä haaste omassa blogissaan
ja lähettää jotain itsetehtyä viidelle ensimmäiselle,
jotka siihen kommentoivat.

Sääntönä on,
että tavaran yms.
pitää olla itsetehtyä
ja toimitettu osanottajille vuoden 2010 aikana.

Mau,
puumerkkiä siis kommenttitilaan
ja postimiestä odottamaan.
Ja niin pyörii piiri pieni.




Kuoreen raapustettavan osoitteen merkeissä yhteyttä kannattaa ottaa sähköpostiini :
rakkaudella.lucy@gmail.com




6 kommenttia:

  1. minä! oon lueskellut blogias tosi aktiivisesti, muutaman kerran bongannutkin sut kaupungilla.. ei vaan oo tullut hirveesti kommentoitua kun oon niin huono sanomaan sanottavani :/

    VastaaPoista
  2. Haluan mukaan!
    (anteeksi kun olen niinkin tuntematon henkilö etten ole tainnut kommentoida aikaisemmin...)

    VastaaPoista
  3. Uuu... mahtavaa, kuullostaa ihanalta. :)

    VastaaPoista
  4. :) Ehdinkö???

    :D Taisin ehtiä! Mulle kans!

    VastaaPoista
  5. Viisi täynnä;
    lähettäkäähän mulle sitten sähköisellä postilla osoitteenne, jotka ette sitä vielä ole tehneet.

    Ja sitten sitä luovaa puuskaa odottelemaan :>

    VastaaPoista

miljoona unelmaa