keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Sirkusorkesteria netissä

Villilä Korporaatio kuvasi Sirkusorkesteria
kerran Huittisten Seurahuoneella.

Minä muistan,
että silloin oli lunta ja pakkasta.
Ja minä muistan ne portaat alakertaan,
jossa vaihdettiin vaatteita.
Sinne ei kuulunut yläkerran musiikki.

Minä muistan ne johtojen määrät lavalla.
Ja sen,
ettei niihin saanut kompastua koroillaan.

Minä muistan,
että siellä oli niin kylmä,
että sormien iho sinersi.

Minä muistan jännittäneeni ja palelleeni niin paljon,
että itse esiintymisestä minä en muista jälkikäteen mitään.

Minä muistan,
että me valvoimme aamuun.
Että hotellihuoneen sängyt jäivät koskemattomiksi.

(Muistan, kuinka me söimme yöllä salaa perunoita baarikeittiön jääkaapista)

Ja niin meistä tehtiin video.
Me ollaan netissä.



5 kommenttia:

  1. Tosi hyvä video. Oot ihan mahtava! Ois tosi kiva nähdä teidät taas keikalla.

    VastaaPoista
  2. =) Hieno video, katsoinkin sen jo facebookista... Yhä odottelen teitä keikkailemaan tänne kauas pohjoseen...

    VastaaPoista
  3. Oot upea<3 Hyvä biisi ja video :)

    VastaaPoista
  4. Tänks Kaikille!

    Joponen: Toivottavasti joskus saadaan mahdollisuus tulla keikkailemaan sinne kauas pohjoiseen :>

    VastaaPoista
  5. Hei sun pitäisi tulla ensi syksyn New Comersiin? :) http://www.helsinkiburlesque.com/about-us/newcomer´s-night-2011 Ilmoittautuminen on käynnissä...

    VastaaPoista

miljoona unelmaa