perjantai 1. huhtikuuta 2011

Uniikkia ja Ympäristöystävällistä Muotia

ReUse Republic tarjoaa jo toisen kerran

ympäristöystävällistä muotia

Helsingin Kampissa 8.-9. huhtikuuta.


Liikutahan ekologiset ja uteliaat jalanjälkesi Kampin kauppakeskukseen katsomaan,

mitä kauppojen lahjoittamista ylijäämävaatteista voi luoda.


Ja joku joskus sanoi minulle,

että ekoilu on tylsää.


Palasia ReUsen ke
vätmallistostani :




Petrifunin kauluspaidoista kesämekkoja



Sydämellisiä asioita Petrifunin kauluspaidoista

Sydä
miä ja helmoja
niist
ä taitaa olla minun mallistoni tehty
***

ReUse Republicin viimeisiä hetkiä ennen varsinaista myyntitapahtumaa
voi seurata myös

5 kommenttia:

  1. Kiitos kaunis
    Unelmia olen juuri miettinyt kun olen alkanut suunnitella mallistoani

    VastaaPoista
  2. Vau! Älyttömän suloisia. Tuommoinen röyhelöbolero ois kyllä tarpeen, hmm... :)

    VastaaPoista
  3. Ihania vaatteita<3 Hitsit mun piti viikonloppuna mennä metsästää uusia ihanuuksia itse, mutta sairastuinki kahta kauheammin flunssaan joten se siitä.. ehkä ensi viikolla :)

    VastaaPoista
  4. Apua miten kauniita. Olisipa sitä itsekin noin taitava käsistään, tuo raidallinen hulmuavampi mekko on aivan täydellinen!

    VastaaPoista

miljoona unelmaa