maanantai 21. helmikuuta 2011

Vettä Elefanteille

Sirkusorkesteri Turun S-Osiksella 19.2.2011,
ja ulkona oli niin kylmää,
että salmiakkiautotkin jäätyivät hampaisiin kiinni.







Minun sydämeni on vieläkin lämmin niistä kahdesta ihanasta tytöstä,
joiden sanat keikan jälkeen tuntuivat maailman parhaimmilta.
Ihastuttavia tyttöjä,
ja vieläkin minä hymyilen heille.
(Kiitos!)

Ihastuttava ilta,
musta pikatie,
huurteinen aamuyö,
ja aamulla minä löysin vielä yhden jäätyneen salmiakkiauton laukustani.
(Voi sitä naurua!)


Kuvat: Teemu Jokela
Omat vaatteeni sekä miehen valkoisen satiinitakin olen itse suunnitellut ja toteuttanut.

4 kommenttia:

  1. Oijoi kumpa mäkin pääsisin kattomaan tollasia ihanuuksia!

    VastaaPoista
  2. Voi ei voi ei!! :( Mä en tiennyt että te ootte olleet Turussa, olisin niin kovasti halunnut päästä katsomaan!<3 Tulkaa pian uudestaan :)

    VastaaPoista
  3. Blogistani löytyy sulle jotakin pientä! :)
    http://tiitiaisenkaupunki.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. http://seinismonster.com/blog/2843895/finnish-rockabella-s/ ;)

    VastaaPoista

miljoona unelmaa